About us Our team Daan Nijssen

Daan Nijssen

Principal
  • Creatief, komt met nieuwe oplossingen en inzichten op het vlak van Data Analytics;
  • Kennis van het insurance domein en (online) marketing;
  • Studeerde Econometrie aan de Universiteit Maastricht;
  • Werkte een aantal jaar als Data Scientist bij een online marketing bureau;
  • Deed opdrachten op non-life gebied, zowel pricing als reporting.

Afwisseling
Het leukste aan werken bij Triple A is de afwisseling van de opdrachten en werkzaamheden. De ene dag zit je de hele tijd achter je laptop te programmeren, de volgende dag presenteer je de resultaten aan de klant of denk je mee op strategisch niveau. Geen dag is hetzelfde, en dat is erg belangrijk voor me.

Leercurve
Elke klantsituatie is uniek. Soms moet je de situatie bij de klant razendsnel eigen kunnen maken en is er een leercurve. Je moet dan snel leren en jezelf verder ontwikkelen. Persoonlijk vind ik dat erg mooi. En natuurlijk kun je terugvallen op collega’s als je er niet uitkomt. Samen met mijn collega’s zorgen we altijd voor een goed resultaat.

Echt resultaat
We leggen veel nadruk op samenwerking met de klant. We leveren niet alleen een adviesrapport of slidedeck op, maar zorgen ook dat het resultaat wordt geïmplementeerd in de business. Dat maakt mijn werk extra uitdagend, doordat je ook echt het resultaat kan zien.

Work hard, have fun
Fijne collega’s en informele sfeer zijn erg belangrijk voor me. In zo’n omgeving werk ik het liefste. Er wordt hard gewerkt, maar dit wordt ook regelmatig afgewisseld met leuke events. Met de jaarlijkse skitrip als een van de hoogtepunten.

Business is hoofdzaak
In mijn vakgebied, Data Analytics, is het model trainen niet het belangrijkste stuk. Het opschonen en bewerken van de data kost bijvoorbeeld vaak meer tijd. Het gaat in mijn werk om domeinkennis en de implementatie in de business. Dat wordt in de praktijk nog vaak als bijzaak gezien. Als je een model maakt, maar de inzichten of de uitkomsten zijn niet bruikbaar, dan heb je er niets aan.

Onze werkwijze is daarom om het project samen met de klant te doen en goed helder te hebben hoe de klant er tegen aan kijkt. Met kleine use cases en op iteratieve manier zorgen we ervoor dat een klant stapje voor stapje meer datagedreven wordt. Dat kan zijn door het ontsluiten en verrijken van data met externe data of door het op een goede manier te visualiseren, of met een geavanceerd model om fraude of royementen te voorspellen. En alles daartussen.

Muay Thai
Ik beoefen graag verschillende sporten. Voetbal, tennis, fitness en vorig jaar ben ik begonnen met muay Thai. Net als in mijn werk, leer ik ook in mijn privétijd graag nieuwe dingen en doe ik nieuwe ervaringen op. Daarom houd ik ook van reizen, lekker eten en ga ik regelmatig naar festivals.

Call me back

© 2024 AAA Riskfinance. All rights reserved.